System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Deszczno: Utworzenie placów rekreacyjnych w m. Osiedle Poznańskie i Bolemin, gmina Deszczno
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Deszczno: Utworzenie placów rekreacyjnych w m. Osiedle Poznańskie i Bolemin, gmina Deszczno
Numer ogłoszenia: 31910 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.deszczno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Utworzenie placów rekreacyjnych w m. Osiedle Poznańskie i Bolemin, gmina Deszczno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Utworzenie placów rekreacyjnych w m. Osiedle Poznańskie i Bolemin, gmina Deszczno w oparciu o projekty zagospodarowania placów zabaw i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres zamówienia obejmuje: Osiedle Poznańskie Elementy wyposażenia placu zabaw i wyposażenie dodatkowe nw. lub równoważne 1. Zestaw zabawowy - 1 kpl. 2. Huśtawka dwuosobowa z deskami gumowymi - 1kpl. 3. Huśtawka dwuosobowa z koszykami gumowymi - 1kpl. 4. Huśtawka Bocianie Gniazdo - 1kpl. 5. Piramida wspinaczkowa duża - 1kpl. 6. Huśtawka Ważka na sprężynach - 1kpl. 7. Podwójna huśtawka Ważka - 1kpl. 8. Piramida wspinaczkowa - 1kpl. 9. Bujak Delfin - 1kpl. 10. Bujak Stokrotka - 1kpl. 11. Bujak Kogut - 1kpl. 12. Bujak Hipopotam - 1kpl. 13. Karuzela czteroosobowa- 1kpl. 14. Piaskownica sześciokątna - 1kpl. 15. Zjazd linowy - 1kpl. 16. Ławki z oparciem 160x100x40cm- 9szt. 17. Kosz na śmieci - 4szt. 18. Regulamin placu zabaw - 1 szt. 19. Ogrodzenie - 1kpl. Bolemin Elementy wyposażenia placu zabaw i wyposażenie dodatkowe nw. lub równoważne 1. Zestaw sprawnościowy duży - 1kpl. 2. Zestaw zabawowy - 1kpl. 3. Piramida wspinaczkowa duża - 1kpl. 4. Ławka z oparciem 160x100x40cm - 4szt. 5. Kosz na śmieci -1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 26.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia, w zakresie niezbędnym, warunek dotyczący posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże się wykonaniem robót dotyczących kształtowania lub wyposażenia placów zabaw o łącznej wartości minimum 150 000 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty - załącznik nr 1. 2.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno 66-446 Deszczno 63, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:07.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Deszczno 66-446 Deszczno 63, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Projekt jest dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie_o_zamowieniu.doc | 2013-01-23 12:54:53 | 46,5KB | |
2 | Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.doc | 2013-02-04 13:19:46 | 33,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:54:53 | 82,5KB | 256 razy |
2 | zalacznik_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:55:07 | 56,5KB | 239 razy |
3 | zalacznik_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:55:16 | 42KB | 208 razy |
4 | zalacznik_nr_3.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:55:35 | 35,5KB | 206 razy |
5 | zalacznik_nr_4.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:55:45 | 61,5KB | 239 razy |
6 | STWiORB.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:55:54 | 62KB | 296 razy |
7 | przedmiar.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:56:07 | 48KB | 258 razy |
8 | Bolemin_PL_ZAB_opis.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:56:17 | 204,1KB | 826 razy |
9 | Bolemin_PL_ZAB_rys_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:56:29 | 449,3KB | 244 razy |
10 | Bolemin_PL_ZAB_rys_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:56:40 | 103,0KB | 244 razy |
11 | os._PoznaA_skie_PL_ZAB_opis.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:56:50 | 203,4KB | 2020 razy |
12 | os._PoznaA_skie_PL_ZAB_rys_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:57:31 | 2,8MB | 383 razy |
13 | os._PoznaA_skie_PL_ZAB_rys_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-23 12:57:43 | 153,2KB | 288 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | pytanie_25.01.2013.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-25 09:50:35 | 54,1KB | |
2 | pytanie_25.01.2013.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-25 09:54:22 | 54,1KB | |
3 | pytanie_29.01.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-29 07:51:26 | 578,2KB | |
4 | pytania_31.01.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-01-31 08:09:21 | 961,6KB | |
5 | ZMIANA_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-04 13:21:18 | 39,5KB | |
6 | Zmiana_zalacznika_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-04 13:21:35 | 21,5KB | |
7 | Zmiana_zalacznika_nr_4.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-04 13:21:46 | 21,5KB | |
8 | ZMIANA_PRZEDMIARU_ROBOT.doc Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-04 13:28:48 | 47,5KB | |
9 | Pytanie_04.02.2013r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2013-02-05 07:58:48 | 483,6KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | MIEJSCE_ORAZ_TERMIN_SKLADANIA_I_OTWARCIA_OFERT.doc | 2013-02-04 13:24:52 | 22KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 01.03.2013.07.53.11_Ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc | 2013-03-01 07:53:11 | 37KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Karolina Andrzejak | 23-01-2013 12:54 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zbigniew Tupaj | 23-01-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Polańska | 06-05-2013 16:59 |