System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Remont dróg gminnych w ramach zadania: Likwidacja miejsc niebezpiecznych na terenie gminy Deszczno - dz. nr 410, 484 w m. Ciecierzyce, dz. nr 173 w m. Prądocin .
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 89065-2011 z dnia 2011-03-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Deszczno
Remont dróg gminnych w ramach zadania: Likwidacja miejsc niebezpiecznych na terenie gminy Deszczno - dz. nr 410, 484 w m. Ciecierzyce, dz. nr 173 w m. Prądocin . Zakres zadania obejmuje: m. Prądocin -budowę chodnika, -remont...
Termin składania ofert: 2011-04-05
Numer ogłoszenia: 62192 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:89065 - 2011 data 18.03.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Deszczno, Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, fax. 095 7287651.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest:IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sala konferencyjna..
- W ogłoszeniu powinno być:IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sekretariat.
Deszczno: Remont dróg gminnych w ramach zadania: Likwidacja miejsc niebezpiecznych na terenie gminy Deszczno - dz. nr 410, 484 w m. Ciecierzyce, dz. nr 173 w m. Prądocin .
Numer ogłoszenia: 89065 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Deszczno , Deszczno 63, 66-446 Deszczno, woj. lubuskie, tel. 095 7287650, 7287657, 7512156, faks 095 7287651.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w ramach zadania: Likwidacja miejsc niebezpiecznych na terenie gminy Deszczno - dz. nr 410, 484 w m. Ciecierzyce, dz. nr 173 w m. Prądocin ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych w ramach zadania: Likwidacja miejsc niebezpiecznych na terenie gminy Deszczno - dz. nr 410, 484 w m. Ciecierzyce, dz. nr 173 w m. Prądocin . Zakres zadania obejmuje: m. Prądocin -budowę chodnika, -remont nawierzchni drogi, -remont zjazdów indywidualnych i publicznych, -profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych, -oznakowanie drogowe pionowe i poziome, w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. m. Ciecierzyce -remont nawierzchni drogi, -remont zjazdów indywidualnych i publicznych, -profilowanie i obsianie trawą pobocza, -profilowanie oraz uzupełnienie pobocza mieszanką optymalną, -oznakowanie drogowe pionowe i poziome, w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda, potwierdzenia wykonania dróg o nawierzchni asfaltowej o łącznej wartości co najmniej 1 000 000zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia przez wykonawcę zamawiający żąda oświadczenia, że osoby które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz minimum 5 letnie doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Deszczno, 66-446 Deszczno 63, sala konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-18 12:16:23 | 92,5KB | 238 razy |
2 | Zalacznik_nr_1..doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-18 12:16:35 | 51KB | 219 razy |
3 | zalacznik_nr_2..doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-18 12:16:49 | 25KB | 205 razy |
4 | Zalacznik_nr_3..doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-18 12:17:00 | 31,5KB | 204 razy |
5 | Zalacznik_nr_4..doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-18 12:22:48 | 56,5KB | 243 razy |
6 | Projekt-Ciecierzyce.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-18 12:23:24 | 1,4MB | 203 razy |
7 | Przedmiar_Ciecierzyce.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-18 12:24:21 | 25,6KB | 260 razy |
8 | Projekt-Pradocin.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-18 12:25:01 | 1,8MB | 193 razy |
9 | Przedmiar,_Pradocin.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-18 12:25:47 | 25,2KB | 346 razy |
10 | STWiORB.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-18 12:26:29 | 1,4MB | 190 razy |
11 | Organizacja_ruchu-Ciecierzyce,Pradocin.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-03-18 12:30:36 | 2,7MB | 199 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Ogloszenie_o_zmianie_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-04-01 14:01:58 | 23KB | |
2 | Pytanie_-_28.03.2011_r..doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-04-04 08:22:35 | 34KB | |
3 | Wyjasnienia_zamawiajacego_28.03.2011r..doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-04-04 08:23:20 | 11KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | OGLOSZENIE_O_ZMIANIE_OGLOSZENIA.doc | 2011-04-01 13:59:31 | 30KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty-naprawa.doc | 2011-04-15 08:59:21 | 32KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Polańska | 18-03-2011 12:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zbigniew Tupaj | 18-03-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Polańska | 15-04-2011 08:59 |